KLANTENSERVICE

Heb je hulp nodig bij het bestellen of heb je vragen? Wij helpen je altijd graag verder! Op deze pagina staan de meest voorkomende vragen. Heb je liever persoonlijk contact?  Bel ons op +31 (0)71 5121184 of mail naar info@meetmake.nl

Wat zijn de verzendkosten als ik iets bestel in de webshop?

De levering wordt gedaan door PostNL. Het gewicht van je bestelling wordt automatisch berekend. De verzendkosten worden getoond in je winkelwagen. Wij verzenden zoveel mogelijk via brievenbuspost. Mocht de bestelling te groot zijn voor brievenbuspost dan verzenden wij het als pakketje. Wij hanteren de volgende tarieven binnen Nederland brievenbus post -               € 3,95, pakket post - € 6,95. Bij bestellingen binnen Nederland boven de € 75,00 rekenen wij geen verzendkosten. Wil je meer weten over verzendkosten bijvoorbeeld over verzende naar Belgie? Kijk hier voor meer info.

Hoe kan ik betalen in de webshop van Meet & Make?

Je kunt bij Meet & Make op verschillende manieren betalen, via Ideal, creditcard of Bancontact (Belgie). Bij afhalen betaal je contant of per pin. Bij bezorgen is het alleen mogelijk om contant en bij voorkeur gepast te betalen. 

Alle door ons genoemde prijzen zijn inclusief 6% of 21% BTW. De verzendkosten van je bestelling vind je terug in je winkelmand, deze kosten zijn ook inclusief 21% BTW. 

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

Betaalde bestellingen worden zoveel mogelijk dezelfde werkdag, of de volgende werkdag verzonden. Verwachten wij dat de levertijd langer dan 2 werkdagen gaat duren, dan zullen wij je hierover per e-mail informeren. De levering wordt gedaan door PostNL. Meet & Make is niet verantwoordelijk voor eventuele fouten of vertragingen van PostNL.

Is het mogelijk om mijn bestelling af te halen?

Het is mogelijk om je bestelling af te halen in Leiden.  Stik 'n Stof heeft een winkel aan de Stille Rijn 13 in Leiden. De bestelling kan alleen worden opgehaald nadat hiervoor een afspraak is gemaakt en door Stik 'n Stof bevestigd per e-mail. Betaling gebeurt in dit geval contant of per pin. 

Kan ik mijn  bestelling ergens anders laten bezorgen?

Je bestelling kan op een ander adres in Nederland worden bezorgd, bijvoorbeeld wanneer je iets cadeau wilt geven.  Bij het plaatsen van de bestelling kun je aangeven naar welk adres het pakketje verzonden moet worden. Op verzoek pakken wij een product graag voor je in als cadeau. Je kunt dit aangeven bij het opmerkingen veld tijdens de bestelprocedure. Hieraan zijn geen kosten verbonden.

Het product voldoet niet aan mijn verwachting, mag ik  het terug sturen?

Je kunt je bestelling zonder opgave van redenen binnen 14 dagen ontbinden. De termijn van 14 dagen gaat in op de dag na ontvangst door of namens de consument, daarna is je bestelling definitief. Indien je jouw aankoop wil retourneren neem contact met ons op. Dat kan per email naar info@meetmake.nl of telefonisch +31 (0)71-51211874 (tijdens openingstijden winkel). Geef aan dat je jouw product wilt retourneren. Retourneer het product, inclusief alle toebehoren en originele aankoopbon, ongebruikt en onbeschadigd in de originele verpakking. Het product mag slechts in die mate geopend of gebruikt zijn om te kunnen beoordelen of je het product wenst te behouden. Klik hier voor meer informatie over retourneren.

Kan ik bij Meet & make terecht voor vragen over een patroon, of een vraag over breien/haken/naaien/quilten?

Vragen over breien, haken, naaien, quilten of borduren kan je ten alle tijden aan ons stellen. We helpen je graag verder. Je kunt contact opnemen per email, info@meetmake.nl, telefonisch +31 (0)71-5121184. Of kom langs in onze winkel aan de Stille Rijn 13 in Leiden. 

Komt het garen of de stof terug als het is uitverkocht?

Als er veel vraag naar is en het garen of de stof is nog leverbaar, waarschijnlijk wel. Soms zijn garens en stoffen door ons niet meer na te bestellen (uitverkocht bij leverancier) of komen sommige garens en stoffen niet meer terug in het assortiment. Heb je vragen over een bepaald garen of stof die je bij een van de merken hebt gezien, neem gerust contact op. 

Komt de kleur van het garen of de stof overeen met de foto op mijn scherm?

Wij doen ons best om de kleuren op de foto's en in de beschrijving zo goed mogelijk weer te geven. Toch blijft het lastig om kleurechtheid op een scherm te beoordelen. Houd daarom rekening met kleine afwijkingen. 

Kan ik stofstalen bestellen?

Dat kan, tot maximaal 10 stalen! Als je eerst de stof wilt zien en voelen dan is het mogelijk om een staal of meerdere stalen te bestellen. Het bedrag van het staal krijg je terug wanneer je de stof bestelt en het staal terugstuurt (in kader van recyclen). Stofstalen kun je hier bestellen.

Hoe kan ik de garens en stoffen het beste wassen/behandelen?

Meet & Make adviseert om katoenen stoffen, linnen en zijde met een fijn wasmiddel te wassen op max. 30º graden. Wol kun je het beste met de hand wassen in koud water. Er bestaat altijd een kans dat het garen of de stof nog een beetje krimpt en wat kleur afgeeft. Was met name de stoffen dan ook eerst voordat je ermee aan de slag gaat. Scheid hierbij wel goed de kleuren. Als je zelfgemaakte item klaar is, dan dien je ze op dezelfde manier te blijven wassen. Zo heb je er het langst plezier van!

 

© 2015 - 2017 Meet & Make | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel